Převodovky DSK-317 a T-20
Pro použití nového čtyřtaktního motoru HONDA, KOHLER či VARI XP-200 na převodovce DSK-317 nebo T-20 pro dvoutakt je potřeba především výměna upínacích nýtů. Pak jde motor s převodovkou spojit. Nižší otáčky čtyřtaktního motoru však na dvoutaktní skříni mají za následek snížení všech pojezdových rychlostí o cca 33 %, zákazník ovšem získává lepší přenos síly na kola, proto celá řada zákazníků převodovku nepřestavuje a v klidu používá.
Převodovky DSK-316 a T-19
Trochu jiná je situace u převodovky DSK-316, kdy otáčky motoru přímo ovlivňují pracovní otáčky výstupního hřídele. Výměna upínacích nýtů tedy nestačí a převodovku je třeba přestavět na čtyřtaktní provedení, cena přestavby se pohybuje okolo 4 tis. Kč vč. DPH - PŘESTAVBA PŘEVODOVÉ SKŘÍNĚ DSK-316 POD DVOUTAKTNÍ MOTORY NA DSK-316/S - HYPOIDNÍ SOUKOLÍ
Přestavbu lze provést v každém autorizovaném servisu VARI.